2013-09-20

Försäljning Rejlers, ökat Starbreeze

Igår gjorde Rejlers ett fint lyft på ytterligare drygt 4 %. Jag köpte aktien för att behålla på lång sikt men omsättningen var väldigt låg med endast ett fåtal affärer per dag. Således kan det vara svårt att bli av med aktierna om man verkligen vill. Jag gick ur aktien efter en uppgång på drygt 12 %.

Pengarna stoppade jag trots min ånger häromdagen in i Starbreeze. Snittade ner mig en del men gårdagen var turbulent. Dock har jag läst på lite mer och var väl inte lika impulsiv igår. Allting tyder på att aktien ska upp ytterligare. Den informationen som gavs på lunchmötet igår såg bra ut och försäljning är fortsatt stark för PD2. Ska bli kul att se hur det artar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...